Brev:
Jeg tror hun får for lidt mælk - 9 mdr.
11. maj 2005
Alder:
9 mdr.
Jeg tror hun får for lidt mælk - 9 mdr.
Kære Helen
Vores datter er nu næsten 9 måneder og spiser godt. Havregrød til morgen, grøntsager, kød og en halv til en hel deciliter tykmælk med frugtmos til frokost, rugbrødsstykker, grønt og frugt om eftermiddagen og vores mad og øllebrød til aften.
Jeg ammer morgen og aften; mit indtryk er, at der ikke er megen mælk at komme efter der ;-()...når det endelig løber går der 1-2 minutter, og så må hun sutte længe og kraftigt, før der er noget at synke.
Jeg bruger 100 ml mme i grød og mos og hun får en flaske mme ca. 125 ml i løbet af dagen.
Jeg tror, hun får for lidt mælk!?...hun vil ikke drikke mælk af et glas eller en kop...og jeg har svært ved at få en ekstra flaske passet ind i løbet af dagen, da jeg nødig vil have madlysten sat over styr ;-()...men måske er det på nuværende tidspunkt vigtigere, at hun får mere mælk end så meget mad?....hun har fået tykmælk 2-3 uger...hvornår kan jeg sætte mængden af sødmælksprodukter op, og til hvor meget?
På forhånd tak for hjælpen
Pia